TUDÁSANYAGOK

Hogyan levelezzünk ügyféllel? e-book

Hiánypótló kiadvány, mely lépésről-lépésre vezet végig a minőségi ügyfélkiszolgálás rejtelmein, megtörtént esetek és példák alapján mutatja meg, milyen leveleket érdemes írni, ha szeretnénk visszatérő vásárlókat. A szerkeszthető sablonlevelek és ellenőrzőlisták egyszerűvé és gyorsabbá teszik a munkát.

Hogyan veszítheted el az ügyfeled 10 lépésben? E-mail Mini Kurzus

10 nap 10 perc a valódi ügyfél-elégedettség és ügyfélélmény megteremtésének az útján. A kurzus betekintést ad a nagy egészbe, megkapargatjuk a felszínt és tisztázzuk a 10 legsúlyosabb hibát, amit elkövethetsz az ügyfeleid ellen. 

Ez a weboldal sütiket használ. A további használathoz, kérlek, engedélyezd a sütik használatát! Köszönöm! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás