„Az emberek ritkán érnek el sikereket abban, amit nem szívesen csinálnak.”
(Johann Wolfgang von Goethe)
Nagy szeretettel üdvözöllek az oldalon! Jó, hogy ide találtál!
Novák Adrienn vagyok, az MMM Agency megálmodója.

Tisztesség
mert becsületesnek lenni érték
Felelősség
mert a cél mellett kitartani erény
Optimizmus
mert az eredményben hinni motiváló
Szenvedély
mert mindent beleadni kötelező
Kreativitás
mert alkotni élmény
Az elhivatott, szakmailag kiváló vállalkozásokat segítem…
A tudásban és az értékátadásban hiszek. Személyes küldetésem, hogy olyan vállalkozásokat és egyéni vállalkozókat segítsek, akik:
- professzionális módon értenek a szakmájukhoz,
- tisztességes üzleti folyamatok mentén végzik munkájukat,
- és ügyfeleik számára értéket teremtenek.
Mivel tudom támogatni a sikereidet?
Te ismered a szakmád, én ismerem az ügyfeled.
12 éve foglalkozom ügyfél- és panaszkezeléssel. Ültem a frontvonalban, több 10 000 dühös, felháborodott, ordítozó ügyféllel beszéltem vagy leveleztem már életemben. Voltam vezető 10-160 fős csoportok élén, több mint 500 ember képzésében vettem részt. Mindeközben bejártam a hazai multi és KKV szektort és megtapasztaltam az alkalmazotti életet. (Vodafone, OTP, Hilti, ELMŰ, Aegon).
5 éve kezdtem marketinggel is foglalkozni. Kezdetben teljes váltást szerettem volna véghez vinni, mert rájöttem, hogy ez az a terület, ahol a kreativitásom szárnyra kap. Aztán elkezdtem az ügyfeleimmel dolgozni és rájöttem, hogy az ügyfél- és panaszkezelés területen mekkora hiányosságok vannak. Ekkor körvonalazódott bennem a gondolat, hogy a marketinget és az ügyfélkezelést összevontan kell kezelni.
Miben látom a problémát?
A több apróbb probléma közül magasan kiemelkedik kettő. A magas költségen, csodaszép ajánlatok közepette felépített marketing kampányok kizárólag új vevőszerzésre irányulnak, miközben az ügyfélszolgálati tevékenységet mostohagyerekként kezelik. Ezzel a működési móddal hatalmas szakadék keletkezik és a gödör alján csakhamar az ügyfelet találjuk. A cégről a vevőszerző időszakban kialakított fantasztikus kép hipp-hopp összetörik, amikor nem tudjuk biztosítani azt a vásárlási élményt, ami valódi elégedettséget és elköteleződést jelent a vállalat legnagyobb kincsének, az ügyfélnek.
Mi jelenthet megoldást?
A jó marketing ügyfeleket hoz, a minőségi ügyfélkiszolgálás elkötelezett, visszatérő vásárlókat teremt.
Komplex, rendszerben történő stratégiaalkotásra és folyamatokra van szükség, ahol minden tevékenységet egy cél alá rendelünk: ez pedig az elkötelezett ügyfél. A marketing kampányoknak és folyamatoknak az új vevőszerzés mellett a meglévő ügyfélkör ápolását és aktivizálást is el kell végeznie és ez nem érhet véget az első vásárlás lezárultával. Továbbá, minden olyan pontot, ahol az ügyfél a vállalattal találkozik és hivatalosan nem tekintjük marketing területnek (személyes, telefonos, írásos ügyfélszolgálat) professzionális szintre kell emelni, ahol még tovább tudjuk mélyíteni a bizalmat és az elégedettséget a cég iránt.
Ez mind szépen hangzik, de mit jelent ez a gyakorlatban?
Erre szolgál az MMM modell, mely segít végig pásztázni a vállalkozás jelenlegi működését, feltérképezni a hiányosságokat és cselekvési tervet kidolgozni. Nincs egységes recept, hiszen minden cég más és más. Van, akinek az ügyfélkezelés az erőssége, de nincs adatbázis építés vagy upsell tevékenység, de olyan is (és talán ebből van több), ahol nagyon erős a marketing, de az így beáramló több ezer ügyfélnek csak egy töredékét tudják megtartani, mert annyira gyatra az ügyfélkiszolgálás.
Mit kell hát tenned?
Nézzük meg, hogy nálatok mi a helyzet! Foglalj egy időpontot most és nézzük meg együtt, hogyan tudok hozzájárulni a további sikereitekhez!