
Hogyan veszítheted el az ügyfeled 10 lépésben? –
E-mail Mini Kurzus
Egy kalandra hívlak most. Egy olyan utazásra, ahol megváltozik a véleményed az ügyfélkezelésről és többé már nem tudsz ugyanolyan szemmel tekinteni az ügyfeleidre.
Szemléletmódváltás ez, ahol elindulsz a valódi ügyfél-elégedettség és ügyfélélmény megteremtésének útján. A végeredmény nem más lesz, mint az elkötelezett, visszatérő ügyfélkör.
Nem ígérem, hogy ez pár nap alatt elsajátítható, és azt sem, hogy villámcsapásra minden megváltozik körülötted. Hosszú út ez, mely sok-sok tanulással és tapasztalással van kikövezve.
Én 12 éve járok rajta, de a mai napig akadnak meglepetések. Ugyanakkor, ha nem imádnám szenvedélyesen, akkor nem csinálnám.
Úgy érzem, összegyűlt már annyi tapasztalatom, hogy vegyem a bátorságot és végig vezesselek ezen az úton.
A kaland első része most elkezdődik!
A Hogyan veszítheted el az ügyfeled 10 lépésben? E-mail Mini Kurzus egy szösszenetnyi betekintést enged a nagy egészbe. Megkapargatjuk a felszínt és tisztázzuk a 10 legsúlyosabb hibát, amit elkövethetsz az ügyfeleid ellen.
Mindössze napi 10 percet kérek tőled! A levelek naponta érkeznek rövid, gyorsan feldolgozható formában.
Lesz benne szó:
- értékesítésről
- megtörtént esetekről
- panaszokról
- ügyfél megtartásról
- ügyfél-elégedettségről
- negatív visszajelzésekről
- ügyfélkezelési folyamatokról
Ha elakadnál, én ott leszek. Bármikor felveheted velem a kapcsolatot, hogy tisztázzuk, amivel nem értesz egyet vagy úgy érzed nem tudod átültetni a gyakorlatba.
Tarts velem, én már nagyon várlak!
Az E-mail Mini Kurzushoz kérlek, iratkozz fel az alábbi űrlap segítségével: