Az ügyfél-elégedettség céges feladat, ne várd csupán az ügyfélszolgálatostól!
Tévedés azt gondolni, hogy az ügyfelek elégedettsége és a minőségi ügyfélkiszolgálás kizárólag az ügyfélszolgálatos kollégán múlik. Nem kérdés, hogy a minőségi ügyfélkiszolgáláshoz kompetens ügyfélszolgálatosra van szükség, nélküle nem fog működni. Tegyük fel, hogy a...
Webáruházi tapasztalatok panaszkezelési és ügyfél-elégedettségi szempontból elemezve – Első rész
Több mint 10 év panaszkezelésen, ügyfélszolgálaton és értékesítésben eltöltött év után már munkaköri ártalomnak tekinthető, hogy magánemberként bármilyen ügyet is intézek folyton megfigyelem az eseményeket és elemzem őket. Ennyi idő után már automatikusan bekapcsol a...
Hello! Honnan jöttem és hová tartok?
Nem kezdhetem úgy a soraimat, hogy életem álma vált valóra akkor, amikor először léptem át az első munkahelyem küszöbét. Mondhatnám, hogy kényszerpálya volt, és elkezdhetném szidni a világot, hogy öt év egyetemen töltött év után be kellett érnem egy telefonos...